Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij

OpacWWW

BIBLIOGRAFIA DOROBKU PRACOWNIKÓW UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
 
Opis dokumentu
Styl BZ
Pracownik / Osoba
Linki url
The "Language is music" metaphor as a didactic tool in descriptive phonetics and phonology classroom / Łukasz Matusz // W: Foreign language pedagogy in the light of cognitive linguistics research. - Heidelberg : Springer International Publishing, 2020. - S. 113-131. - ISBN 978-3-030-58774-1

Łukasz Matusz. (2020). The "Language is music" metaphor as a didactic tool in descriptive phonetics and phonology classroom. W: "Foreign language pedagogy in the light of cognitive linguistics research" (S. 113-131). Heidelberg : Springer International Publishing, 2020